fotboll, regn, vattenkrig, lerbäcksdansen & tvål <3

tack för alla som var hos mig och firade min lilla födelsedag igår.
och speciellt tack till älsklingen, för världens gulligaste present :)

idag var det då match mot lärarna.
OCH VI VANN!
4-2 blev det, och jag gjorde faktiskt assisten till olivers mål. go me!

sen var det två o en halv timmes lunch rast, med vattenkrig.
sen blev det lerbäcksdansen i det myysiga regnvädret, det var faktiskt kul.
elin smetade in mitt ansikte med mysig tvål också.

idag är jag hes.
min hals gör redigt ont. och imorgon ska jag sjunga i avslutningskören
så nu ska jag dricka te & äta kanelbulle.

hej hopp mysig snopp! (asså, mysig snopp är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0