Prillan goes sexton

"EEEOOOKAAAAJ!"

wohoo! sista cabaré uppspelningen idag. fyfaaaabian vad jag är trött.
kvällsföreställningen igår var klockren, och jag fick tydligen skitbra kritik från allas mammor, go me!
men dansar man så sexigt som Karin Anderberg, borde man få creds för det?
Henke hade en överrasknings-gäst med sig, och vet ni vem det var!?
MAAALTEEE <3  -   mucho lööv till honom :)


Nu har jag lite smått panik inför imorgon - dvs om cirka en kvart just nu.
det är ju min födelsedag (som ni redan bör veta)
och, ska man då gå o lägga sig, så att när man vaknar, är det ens födelsedag?
eller, ska man vara uppe o tjuta lite när klockan går över tolv?
Hmm.. ja, jag har inte lång tid på mig.
okej, nu har jag inget val.
det får bli att vråla när klockan är 1 sekund över tolv!!!

också är det fotbollsmatch mot resten av klasserna imorgon, om vi vinner dem, möter vi lärarna.
HAHA, vad säger jag.. OM!? klart vi vinner.


hej hopp 16 årig snoopppp!!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

nu är jag..

ett år äldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0