min torsdag

asså
hahaha.

Vilken underbar dag det var igår!

Det började med en aning försenad lunch med daddy. sushi från ikizukuri.. muums.
vi flummade omkring och var allmänt "west-iga". köpte klänning till aaiilins fest, och jag fick lite cash! jag gillar min daddyo :)


mhm pose daddy

Ja, sen bar det av till aaiilins fest.
ojojoj, vad folk där var. elin ville typ ha 30 pers där, men det kom minst 50.
ibland var det lite dött. men det var bara att mingla på!
haha, massa roliga samtal blev det med.
kändes skönt att prata ut lite med olof.
elisabethc stänkte blåbärspaj över hela vardagsrummet,
vi kolla på crossroads,
och erik paulsson var oskuld!
Det visade sig också, att tydligen håller sig abel väldigt uppdaterad på min blogg. om jag tror honom, det vettismen. men det är alltid positivt när man får höra att folk läser ens blogg!

Jag, anus, moa, sj, elisabeth c & isabel sov över.
vi ställde klockan på tio, och gick upp och städade!
sen fick jag & anus för oss, att vi skulle gå på stan.
så vid tolv stack vi in, i regn och rusk, very unfresh (och jag i min festklänning).
men det var mys.

nu ska jag nog måla naglarna! snacka om att ha absolut ingenting att göra.

tjollahoppsansa.

truddeluttanlej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0