la familia

Vilken skön dag.
Jag & mams var på stranden i två timmar, och bara myste och läste med vars en kudde och en filt.

Jag har hittat ett nytt sommar- hang out! Ystads ungdomshus. Lukas brukar vara där och skejta. där finns skateboardrampar, replokaler, mysiga soffor, café och allt möjligt! också hänger ju alla ystads ungdommar där. perfa!

det var typ det jag ville säga.
+ att min lillebror är bäst.
har börjat hänga med honom piinsamt mycket ..
finns det en gräns för hur mycket man får vara med sin lillebror?
- och sin familj överhuvudtaget. jag har typ varit med endast min familj i tre dagar!

hej hopp lillebror snopp! (ööhööhöööh, men ändå)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0