inconvenient

I'm looking for the sky to save me.


Godmorgon! (typ)

Det var längesen man skrev på morgonen. Mysigt.

Idag är det sooligt, vilket resulterar i att jag tänker soola hela dan.


Igår vid tolv, hade jag blivit ombedd av självaste adam nolte, att jag skulle ringa honom.

Så när han svarar, sitter han och lyssnar på savage garden, och gör massa uggle-ljud. Haha, precis som jag minns honom - sjuk i huvet! :)


Fan vad jag saknar den tiden. Malte, Henke, Adam, Simon C. fortfarande. Ibland tror jag, att jag inte är riktigt nöjd med allt. Jag blir liksom aldrig riktigt nöjd med något. Ska alltid hitta små fel.

Men jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag bara sitter och väntar på den där perfekta dagen. Utan bråk, utan gråt. Att bara kunna vara glad en hel dag, hade varit guld värt.

Jag vet inte riktigt vad som händer. Jag känner mig inte bekväm.
Vissa saker har förändrats. riktigt mycket.


Jag behöver verkligen koppla av.

Så, imorgon sticker jag till lund.

Koppla av, yeah right. Men kan ändå bli lite skönt att komma hem.


HA! Mamma kom precis in och frågade om jag ville ha amerikanska pannkakor till frukost.


Hej hopp frukost snopp! (invirad i bacon med sirap)

PS. Fan vad ni inte läser då! Kom igen, läs mer! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0