in sommarstugan

Uppdatering om läget känns nödvändigt;

* Igår var det fest hos älsklingen. Riktigt skoj var det. Jag hade nog saknat dalby-oliver lite!
Vi satt alla bänkade framflr sverige - ryssland matchen, som var en total katastrof. Men vi hade kul ändå. Vi skrattade åt Peter Hansson och spritflaskor bredvid isaksson..

* Jag befinner mig just nu i Ystad, hos mormor&morfar. Kom till sommarstugan vid halv tolv, och fick den dära riktigt mysiga skogskänslan.
När man befinner sig i sommarstugan, minns man alla sommarminnen så väl. Speciellt i tankarna, finns förrförra sommaren. Tjejerna var på besök, och som vanligt skulle isabel & elisabeth ragga killar på beachen, medans jag & anna var "töntiga" som vanligt, och hade inte lust med sånt. Så när vi har gått en runda, och bestämmer oss för att gå tillbaka till stugan, bestämmer sig jag & anna för att simma tillbaka, istället för att ragga killar som bettus & isabel. HAHA, gud va kul vi hade. SUPERMAN!! Sånt glömmer man aldrig.

* Henrik åker iväg till björnö idag, och jag vet att jag kommer att sakna honom som en korv..

* Mitt nya läppsyl, som jag fick av Mattias, luktar sån leklera, som man lekte med när man var liten. Luktar faktiskt riktigt gott!

* Imorgon är det midsommar, och då kommer M. Larsson familjen på besök.

Hoppas ni får en riktigt trevlig midsommar allihopa!
Jag & Måns har bestämt oss för att bada, oavsett väder. vi får se hur det blir med det..

    skulle avslutningsvis, vilja visa för er, en bild på the good old days. jag menar, kolla sicka små boobies!

- okej, fan vad alla kommer tycka att jag är ytlig bara för att jag poängterade det..

så, jag lägger upp en annan bild, för att bevisa att jag inte är ytlig.


          julen 06

- så, god jul eller glad midsommar. whatever you wish.


hej hopp Ystadsnopp!
(fylld med en massa goda wienerbröd & gulliga dialekter)

& tack för igår älskling ;)
- det tål att sägas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0