hemma!

ååh guud va skönt. äntligen hemma i lund. en stund..

Igårkväll kilade jag iväg till lilla favvobettus och sov över!
Vi gick upp klockan nio imorse för att hon skulle till dalarna. och gissa om jag är trött?
- svar ja.
Snart kommer daddyo och hämtar mig. vi ska väl hitta på nåt i stan. Sen bär det av till aaiiiliiin. PARRTY PARTY!
Imorgon blir det nog att träffa lille nolte. och på söndag blir det förhoppningsvis att träffa daarrrling.

Hmmjaa, låter som en bra helg tycker jag.
Hoppas ni mår bra allihopa, för det gör jag! (fast jag är trött som en get)

Jag har börjat läsa en ny bok, som heter Skumtimmen. sjukt bra. den ska ni läsa!

               
jag är glaad =)  - fast jag saknar den hära lilla saken      

hej hopp happy snopp! (som hoppar omkring och ler)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0