faan va näääjs

Ohyes,
då var helgen snart över.
och VILKEN FULLSPÄCKAD HELG!

en riktig HH (HenkeHelg)
 
vi var på restaurang igår, på romana.
kändes rätt så vuxet, tills jag spillde sallad över mig och hela bordet, och vi började diskutera bajs.
menmen, såna är vi.

Idag är det min morfars födelsedag :) 75 bast!
vi var på en jättefin restaurang och åt trerätters middag, och spela gitarr och sjöng, riktigt mysigt.

Nu har sommarlovet börjat planeras på lite smått. eller, iaf början av den.
snart är den här. och de två veckorna framöver, från och med imorgon, kommer tillägnas åt cabarén!

det var längesen jag skrev (tre dagar)
och det känns skönt att vara tillbaka!

och glöm inte bort..
att SNART är det min tur att fylla seize ans!
nedräkningen startar nu..
10 dagar kvar!

hej hopp jättebra snopp! (en riktigt underbar, fantastisk sådan)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-06-01 @ 20:01:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0