cabaré

Nu sitter jag hemma hos DD (DahlgrenDarling), och vi ska snart gå o lägga oss.
Imorgon ska han till Sweden rock, och då ska jag festa loss .. inte.

Cabarén har varit riiktigt kul.
Det är först nu man börjar inse, hur jobbigt det faktiskt är att lära sig repliker. speciellt när man har flest..

Jag bör egentligen sitta och skriva om en låttext till mitt solo just nu, men det får faktiskt vänta.
det blir på bussen dit imorgon.

Uschja, all sammanhålldhet och myspys i skådespelargruppen, får mig bara att inse att snart är det slut .
Innan såg jag så positivt på att sluta Lerbäckskolan, men fan. tänk ändå. det man byggt upp på tre år, kommer bara att försvinna. De man träffar varje dag i skolan, och hälsar på och snackar lite med, kommer inte att finnas där på spyken (iaf inte många av dem).

Usch, nu blev jag depp. det får bli många pussar innan jag somnar.

hej hopp K**** A******** snopp!
(min roll i cabarén, gissa)

eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0