Malmö

Vem är Mr X? Vem är Mr X?
Ooh, det vill ni bra gärna veta va?
Men det får ni inte =) inte på ett långt tag iaf.
för det är ju faktiskt bäst, om bara jag vet om det.
tänk, inte ens mamma eller daddy vet vem det är.
det känns sjukt spännande.
men om vi säger så här då. den dagen jag kysser Mr X, ska jag skriva vem det är, på bloggen.

Idag var en händelsefull dag.
Jag är just nu hus daddyo i malmö. Vi har tillbringat dagen i folkets park. Vi har spelat minigolf, och tagit massa modellfoton. inte för att jag ser ut som en modell. men det är kul att låtsas =)
Vi gick typ en mil lång runda genom hela stan, vid tio tiden och nu är jag helt död.
Så, det blir att gå & lägga sig, men först ringa Noltish.
jag saknar hans galna tele-humor.

hej hopp malmö SNOPP! (med kebab)
- nöjd henke? nu fick du din efterlängtade snopp!


your soul is beautiful
but conscience is ugly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0