long time no see

Jag är förkyld.
När jag vaknar, känns min näsa som ett fågelbo fyllt med kråkor (haha?), och min röst, min röst låter som.. ja, jag vet inte. Anus brukar alltid säga att jag får sån sexig röst när jag är hes, men jag håller nog inte med henne.

Förlåt för att jag inte skrivit på länge, men det har känts bra med en liten paus.
Usch, det har hänt mycket på sistonde. Mycket, som jag nog helst inte vill berätta, och en del annat.

Igår var jag, mormor & mamma på Rhapsody in Rock i Öja. det var faktiskt sjukt bra, trots att stället var fyllt med en massa gamla gubbar & gummor, som var väldigt mycket på pickalurven..
Lagayla Frasier ägde lätt hela showen.

I förrgår såg jag teamsportia- killen, aaah asså hur kan man vara så himla söt? han kände igen mig, vinkade och log med sitt fiiina leende. mm, jag smälter!

Jag går till stranden, på min kvällsrunda klockan sex. Med sanden under mina fötter, och vinden i mitt hår, går jag längs med vattnet, och plötsligt står han där. Han går bara fram till mig, tar min hand, och vi fortsätter gå längs med stranden, tillsammans.

- där har ni det. mitt sommar drömsenario. inte för att jag vet vem det är än. men när han står där, på stranden, vet jag.

hej hopp drömsnopp!

PS. bettus är hemmaaaa =)
& då blir man sådär porrigt glad ni vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0