summerlovin'

Hoho jaja.
Det var sjukt längesen jag skrev.
Men bli inte ledsna eller något, för det är bara för att jag haft mycket för mig!

Jag har nu, under min tid av "desperation", hittat tre kandidater till min ultimata sommarflört.
Hoppas ni gillar dem.

Kille nummer 1: skejtaren : Den trogna storasystern (dvs jag) har följt med sin lillebror till ungdomshuset några gånger nu. Jag har börjat åka, och lärt mig lite simpla tekniker, men förutom det har jag även spanat in en mucho söt pojk.
Inte så jättegrym på att åka kanske, men han var så söt när han stod och försökte lära sin lillebror. Så, en gullig kille, som hellre hjälper sin lillebror, än att försöka stajla för sina polare. toppen!

Kille nummer 2: team sportia killen : Igår var jag och mamma på en stor shoppingrunda i stan. Jag var in desperate need för joggingskor. Så, tio minuter innan stängningstid, rusar vi in på team sportia, och där står han.
Med ett brett léende, och mycket villig att hjälpa mig att finna de perfekta joggingskorna, rusade han omkring i affären.
Men, till all "sorg", hann jag inte finna de rätta skorna. Så, vi stack tillbaka dit idag, och där var han och hjälpte till som vanligt. en riktig pudding!

Och slutligen

Kille nummer 3: Mister X : Ja, det här är min mysteriekille. Jag tror de flesta, som vet vem jag är, känner till honom också. Snygg, men lite av en utmaning. Kan ni gissa vem det är?
Ni kanske kan få lite fler ledtrådar sen.

Ooh, vad spännande. Nu finns det alltså tre kandidater. det kanske kommer fler, det kanske försvinner någon.. vem vet?

Klockan 17:58, tar jag bussen till Lund, och spenderar följande två nätter med Anus & Issasmissa.
Imorgon blir det fest, och kanske Mister X befinner sig där? - nä, det skulle vara högst osannolikt. ett rent mirakel isåfall.

ajja,

hej hopp söt snopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0