karlshamn

Förra inlägget var gårdagens inlägg.

Nu sitter jag i Karlshamn, i ett jättemysigt hus, som ligger typ 20 meter från havet. Ett sånt hus jag skulle kunna tänka mig bo i när jag flyttar hemifrån.

Idag har vi varit på Östersjöfestivalen i 5 timmar. mina fötter är helt döda.
Maja & Lukas åkte karuseller, men jag vägrar. När jag fick reda på det som hände på Liseberg, försvann mitt förtroende för karuseller totalt. hemskt!

Förövrigt, tycker jag faktiskt att såna här festivaler är mysiga. Alla stånd med grejjsimojs som man inte behöver, men köper ändå (jag har redan kollat in en skön mössa, och en bohemisk tröja inför imorgons runda), alla människor som är på topphumör!

Usch, vilket tråkigt inlägg. Förlåt så hemskt mycket.

hej hopp karlshamnsnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0