vilken härlig dag ..

.. lalalala lalalala lalala!

Mm, mycket najs har de varit idag. Trots mkt regn o rusk, rinnande mascara, trött humör, lyckas jag&anus väldigt bra. Vi fikade naggbröd (låter skojsigt) på e.h., och jag beställde varm vit choklad på coffee point. Det börjar bli "lite" av en vana - jag är beroende. Skulle vilja säga, att det är mitt nya chocokaffe, men det får jag inte ..

Hmmyes, sen fixade  vi tid på Här, klippning på fredag! Och sen köpte jag läppsyl på Åhlens. Sånt satsigt med massa ekologiska oljor och honung, mina läppar kommer bli som en dröm.
Hem till anus - stud & grötrocksvideon, sen middag; Risotto med kassler, yummiee.
Tack för en sjukt härlig eftermiddag / kväll,  my favourite anus

Känner mig lite lagom eftertraktad. Två killar slåss om vem som ska gå med mig på balen :)  måste erkänna att jag sitter och hoppas på en fajt ..

Det var sjukt längesen jag shoppade. Lite lust att impulshoppa, har jag faktiskt.
Tunikor, söta små toppar, sommarlinnen, vita små klänningar som fladdrar i sommarvinden ...
Okej, jag längtar efter fint väder. Eller iaf en utomlandsresa.
Morfar har hamnat på akuten, efter att ha ramlat riktigt ordentligt. Med tanke på hur svårt han har för att gå i vanliga fall, vet jag inte om han klarar det här. Så den dära Kanarieresan - dream on för mig att det blir av.

För att inte avsluta olyckligt ska jag nu berätta att jag är sjukt happy. Sitter vid den stationära datorn, på Lukas rum. Maja&Lukas hetsar som små djur och hoppar upp o ner o kramas. Jag diggar mina syskon :)


hej hopp happysnopp!


image43      PS, jag är typ sjukt sugen på kladdkaka. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0