kan man få inspiration från en intersportlogga?

Tjollahopp!
Jag mår idag très dåligt. Om inte en liten filur hoppat på bussen med mig hem, hade jag nog mått illa :/
Feber, ont i magen ..

Skoldagen började med träslöjd. Mallen, till min hemskt coola gitarr är klar nu, jag vet, jag är piffig!
Inte förrän vi kom till SO:n, insåg jag hur få vi var. 12 st, halleda. Jag mådde dåligt, men Prillus är stroong, och kände sig lite smått tvungen att  göra EU-testet. Isabel o Viggiz gick hem. Och efter franskan var det min tur. Eller ja, efter lunchen (pannkakor) .

- Är det bara sjukt många som är sjuka, eller har alla lyckats få in en period, där de helt enkelt inte orkar?
Sju sjuka är sjukligt mkt.

Daddy kommer snart hit. Jag borde plugga, medans jag har tid, men nä jag vill inte. Det är helt sjukt.
 Stude Pernilla goes -> Gangster Prillan, haha den va ju bra.

Men, måste ju stolt säga, att jag igår fick en liten uppenbarelse. Satt vid köksbordet och försökte plugga in allt om EU, gick inte så bra. Jag går o rotar lite efter skrivpapper i tidningskorgen och hittar där en intersport reklamtidning. På den står det  " älska utmaningen "  . och plöstligt är jag på G. Jag studar som en ko och älskar utmaningen. knasigt.

Hmm.. något mer jag har att säga? nöpes.
Ellerjo, imorgon är det matteprov :)  & jag ligger två veckors planering efter !  yey

Inlämning till gymnasieval idag. höhö, vad kommer jag att välja?

igen, förlåt för att jag skriver för mycket ..


hej hopp so-sick-snopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0