hej 2008

aah, nu är det .. ja vafan är det för dag?
wellwell, ett nytt år är det iaf. Känns lite mysko, har inte riktigt vant mig än.
Det ska bli ett bra år iaf. Jag ska faktiskt tänka mer på mig själv detta året. Lite ego 2008 blir det nog!
Åren som gått. Ja, det har hänt äckligt mycket. Både bra & dåligt. Men, jag har gråtit för många gånger, och så ska det ju inte vara. Så skärpning nu Prillus. ett glatt 2008 ska det bli!
Ja, vi får väl se vad jag sitter o skriver, ett år framåt. Usch nej, leva i nuet ska man ju göra.

Nu ska jag ner och gymma med mams.
Och för er som ej vet, (och kollade på den förra bloggen) så är vi kompisar igen.
Vi hade lite deep-talk idag. Hon får mig alltid att se saker från en annan synvinkel. Jag ska skärpa mig nu, lära mig prioritera bättre va det ju.

2008 - who knows?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0