en tisdag för Pernilla

ojojoj, vad jag borde plugga nu..
men jag har faktiskt suttit i två timmar hittills, och min rygg gör .. ont ?
mår lite allmänt kass faktiskt. kallsvettas, ont i huvudet ibland, och magen är helt crazy.

usch, vad jag är opositiv, men jag mår faktiskt inte bra. och min dröm igår, var sjukt konstig. det man drömmer, är det sant? är det så man känner, eller är det det som ska hända?
nej, ibland är drömmar inte roliga.

hmm.. vad mer finns det att säga? - joo, superstorttack till Mackan, som stod ut med mig idag. vilken pest jag kan vara ibland? det är helt sjukt, jag skrattade i en timme - i sträck., och jag skojar inte. 
han påpekade även, att jag tittar på hans mun när han pratar, gör jag så med alla? liide läskigt i så fall ..

ein zwei drei - imorgon är det onsdag. vad händer?  skola (BIOLOGIPROV!) , hemspråk, litenhemligfika med flickorna (tihi), dalby :)
mkt planer hröm. men väldigt myspys ska de fanimej bli. för jag är trött som en banan.

och nu känner jag hur tårarna börjar komma fram. Håkan Hellström är magik .

I don't want the world to see me
cause I don't think that they'll understand
I'd give up forever to touch you


hej hopp en-liten&mysig-snopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0