bad influense

I love your smell
I love your eyes
when they look at me
I love your breath
when it spells those three words
I love your hair
when it's between my hands
I guees you allready know that
I love you

jag fattar inte. att en person. bara du kan vara så allmänt najs?  ohyeah, jag diggar dig henkus.

Back to school. hmm.. dagen kan diskuteras. men jag har iaf utvecklat en liten kärlek för Furby's , tack vare Mr kåthumor himself,  Olof  ( :
Tummen upp till Elisabeth & Maribel, som tvingade sina pojkar till Burger King, för min skull.


Skola imorgon igen, nu ska det bli rutin.


- making love with your ego -


         hej hopp Furbysnopp!


Kommentarer
Postat av: Linn

ååh, furby. sån hade ja när ja va liten!
jag läser faktiskt din blogg varje dag, ett riktigt nöje :)

2008-01-07 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0