angel of the morning

Ibland, när man tittar upp i himlen, så får man en massa tankar i huvudet.
Det är skönt att tänka ibland. Men, vad har jag att tänka på egentligen? Jo, en massa. Men, det håller jag för mig själv, för jag tycker om att ha det så. Det är bara jag och himlen som vet.

Idag har jag gått som en idiot. Alltså mycket. jag hade inte behövt gå tillbaka till skolan, men jag är satsig och det uppskattar Jenny. Jag satsar starkt på ett MVG i idrott nu. Hon säger att jag kan, så nu fabian! (rim)

Anyway, tack till Hampus som följde mig en bit hem idag, och visade mig ett mumsigt konditori (där jag köpte bullar sååklart). Det börjar bli lite av en vana för mig, att köpa bullar påväg hem från skolan, o sen käka dem på vägen. Jag tror jag kan bli tjock av det här ..

Har tränat in en del låtar nu, som jag kanske kan köra på Tjejmässan. Jag längtar som en get. Har ju aldrig riktigt haft en seriös spelning överhuvudtaget, och ja, vi får väl se hur det går. det är ju i maj så, long way to go.

Inga läxor till imorgon, och de e naaajs.
Nu ska jag gymma, det var alldeles för länge sen.


hej hopp tjejsnopp! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0