allt som det ska

Tjenix!


Idag är en sån dag, när jag bara mår allmänt jättebra.

Kanske tråkigt på något sätt, att skriva och läsa om. Spännande intriger och bitchfights är ju bäst. Men, allting känns helt perfekt.


Nu vet jag vilken linje jag ska välja, och det är lugnt. Utomlandsresa till kanarieöarna är på G, och det ska bli sjukt skönt. Inget strul med vad andra anser om mina åsikter, och jag känner, att jag vet precis hur jag vill ha saker o ting.

Jag gör som jag själv vill, pratar med vem jag vill och umgås med de jag vill. Det känns jättebra. Pernilla har blivit en egen person, vad bra.


Längtar ändå äckligt mycket till gymnasiet. Starta om, och träffa nya människor, som har samma intressen som en själv. Göra det man älskar som mest, på skoltid, yees :)

Samtalet med bettus igår, på Coffee break, var riktigt givande, och fick mig att tänka mer på livet, jag diggar henne.


Om ungefär fyra timmar blir det en liten trip till Genarp, där Solity ska spela. Det ska ändå bli kul att se. Jag har ju faktiskt inte sett dem i riktig action än.


Hoppas bara allt fortsätter såhär.


Och det skulle sitta fint att faktiskt bli lite sugen på att plugga Biologi nu,

men det är ju en annan femma.


Hej hopp perfektsnopp!


                                             mysigsak <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0