raise me up!

ååååh nej, denna vinter/vår trötthet är sämst. Man känner sig helt tung och besvärlig. Hela kroppen vill bara sova, och hjärnan, ja den säger inte precis emot.
Jag längtar som en get till härliga sommarstunder på stranden, och Fritidsbarens wienerbröd. Gå en strandpromenad med endast bikini på sig, och bara njuta av solen, människorna och musiken.
Helst av allt, skulle jag vilja se en frisk och kry morfar, som är pepp på Kanarieöarna, och fort! ska det ske, för jag kan inte vänta längre.

Nationella prov imorgon. 3 timmar - svenska uppsats. Känns inte precis så nervöst, vet bara inte vad jag ska ta med mig att äta?
Franska prov på fredag, och jag MÅSTE öva nu, men det är svårt att fokusera, när allt jag vill är att plocka lite på gitarren och softa i sängen, mysa, kolla på film ...

nej, nu ska jag anstränga mig. Pernilla, du måste hålla ditt MVG i franska nu. du älskar ju franska, skärpning för fasicken.

hej hopp slapp snopp!

PS, jag är glad att jag & Gustaf ska gå på samma skola sen. Jag kommer att kunna fortsätta njuta av hans snuskiga historier, som han aldrig fullbordar. Jag vet, att jag dock kommer att sakna den andra twinen, skulle bra gärna vilja se honom i tanga innan vi slutar (internt, believe me). DS

hej hopp dubbel snopp!


    HAAAAHAHAHA, min kines   [tack älskling, du är bra]



Kommentarer
Postat av: henke

puss älsko:)

2008-02-06 @ 17:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0