jag hade inte bangat

* spola fram tiden, och låta det bli sommarlov
* om inte det skulle funka, åtminstonde kunna spola fram till sportlovet
* gå tillbaka i tiden och banga färga mitt hår
* orka lyfta på röven och börja motionera, som förr ..

Japp, jag är inte riktigt nöjd. jag ska skärpa mig på sportlovet. No plans, ska bli rätt så skönt faktiskt.

asså okej, på tal om ingenting..  King Kong. jag har äntligen insett hur sjukt wierdo det är att en vacker, ung kvinna blir kär i en jättegorilla. herregud. inget kan visst stå i vägen för kärleken (:

 Nu ska jag yra runt lite med min influensa och vänta på en liten Henkus & en liten Gusgus.

hej hopp gorillasnopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0