it hurts

jag har ooooooooooooooooooooooont i magen. det känns som om tusentals knivar sticker i den 24/7, och så dör jag inte, utan bara nästan. raaaaaauhr.

förövrigt: funderar jag på att färga om mitt hår. det är lite krångligt men, antingen så ska jag färga om det brunt, eller någon brunaktig färg.. men jag saknar min blondhet (i håret), så antingen ska jag färga det blont (som står emot lite) eller så ska jag inte färga om det alls, vänta tills sommaren o låta det blekas i solen. vad ska jag hitt på?
det bästa är väl att vänta till sommaren, för att inte slita på håret. men, hur kommer mitt hår se ut tills dess? euuh.

jaja, i-landsproblem hit o dit.
men, jag mår allmänt sisådär faktiskt. jag orkar inte mer ont och frånvarande.

"du måste tänka innan du tycker, och agera därefter" sa en person till mig. precis så ska jag göra i framtiden. från och med nu. det blir svårt, med tanke på att little miss Pernilla, gör lite som hon vill ibland, utan att tänka på konsekvenserna.

ajja,
det gäller att tänka pussytivt

hej hopp färgad snopp, du kan inte lura mig vart du vill!



  man kan inget annat än att älska honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0