tiden går fort

Så, om jag nu ska skriva en låt, vad ska den handla om?

Behöver verkligen skriva en låt till musik direkt, men det tar liksom stopp på kreativiteten just nu. Hur kan jag uttrycka mina känslor i text & musik? Jag som brukar vara så bra på det. Men det är faktiskt inte lika lätt att skriva låtar om lycka.
Får försöka lägga fram några förslag för Pelle imorgon, och se om han nappar på något och vill hjälpa mig.


Imorgon är det onsdag, sen är det torsdag, och sen fredag, och då är det julavslutning! Tiden går fort. Det känns som knappt en månad sen vi stod där i skuggan och tyckte det var för varmt. Det känns som knappt en månad sen jag cyklade hem med fjärilar i magen, endast iklädd t-shirt och jeans.
Tiden går fort.


Spyken, es1b & du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0