Rasmys

Nu sitter jag och äter brända mandlar och kolor, som mamma gjort när jag var hos rasmys :)
Det är mitt nya smeknamn på honom kom jag på nu. Rasmys, passar perfekt!

Lite senare ikväll ska jag och mamsen julpyssla, slå in julklappar och skriva julklappsrim. Mm, jag älskar myset såhär dagarna innan julafton!

Japp, nu är det officiellt jul, för igår hade vi julavslutning.
Några i klassen hade med sig "fulklappar", som vi sedan delade ut till varandra. Jag fick en jättesöwt groda, som jag nu efter många om och men, döpt till Sven, ett ypperst grodigt namn tycker jag (känn er inte förnärmade Svennisar).

Wellwell, nu ska jag se julkalenderavsnittet som jag missade igår.




God (före) Jul hälsar Sven!


pussselusss


Kommentarer
Postat av: fanny

du måste ju ha med att det är jättespännande att bita på sven!

2008-12-21 @ 00:58:55
URL: http://fannutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0