nostalgi i Ystad

Nu har jag anlänt hos mormor & morfar i Ystad :)
Vi åt jättegod kassler när vi kom och saffransmuffins till teet.

Sitter och kollar på gamla bilder på min dator, och ja..
Fan vad man saknar mycket.
Makedonien, och när vi sov i elizas lägenhet i malmö sommaren 2007 saknar jag mest ..
Ja, nostalgi är trevligt, men ibland lite sorgligt.
Jag är aldrig ute och reser längre, och elizas lägenhet är såld nu.
Men jag klarar mig. Nya resor och nya lägenheter? eehja.


Nu ska jag försöka skriva några julklappsrim. Jag är (bara så att ni vet) nummer ett på julklappsrim!


pussselussstusss!




Pernilla i svart hår, halloween 2005 typ
herregud.

Kommentarer
Postat av: The Fish

Kmr ihåg elizas lägenhet -07. De va najs:D:D:D:D:D

2008-12-24 @ 00:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0