ups and downs

Imiffiff-Jaefflä
om två timmar med daddyo.

Idag hittade jag en livskamrat
- i ett kinderägg :)
han är jättesöt och heter Mr. Poo
(bild publiceras imorgon)

Sen blev det kinderäggfotboll i hela korridoren,
till och med Enver var med på ett litet hörn.

"Du måste försöka fokusera på annat, Pernilla"
jag försöker verkligen så gott jag kan.
skrattar, har kul, umgås med folk som gör mig glad.
men så fort jag kommer hem, och det är tomt i huset, kommer allting tillbaka.
ska det behöva vara såhär? att jag ständigt behöver någon att vara med, för att inte vara ledsen?
ja, för det är väl så det är.
och det är så det kommer att vara en tid framöver.

a smile makes the day worth while

hej du tjock gnu!
(ny hälsningsfras!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0