säga vad ni vill, men så här ligger det till

Jag skulle bara vilja tacka alla, som varit del av detta.


För att underlätta för er alla, och för att speciellt underlätta för de, som nog har det svårt vid en sån här tid, att hinna med att skvallra och snacka så mycket skit.

Så har jag gjort en lista, en kort resumé av mina absoluta favoriter.


Hmm.. vart ska jag börja? Dessa citat är tagna från sms & bilddagbok


Hora
- jo men visst, det kanske man blivit van vid att höra nu. Men just av dig, det hade man ju inte trott. Efter att ha känt dig sen dagis, och aldrig gjort något ont mot dig, kom det som en chock.

Men det är väl mysigt, folk fortsätter att chockera mig!


-    Bara en fråga ..

Tycker du det här är kul ******?


-     japp =)                        


Det intressanta här, är att jag verkligen litat på denna person till fullo, sen jag gått i trean. Best friends forever? - ja, det kan man ju undra ..

  

-    mer smutsig får man leta efter!! FyFAN :S

  

detta är då skrivet, av någon som kanske knullat 10-15 olika brudar, och är ute varje helg o super o festar, och knullar runt. Intressant hur man kan se på saker, ändå.


Ja, det var väl mina favoriter för denna veckan, och tro mig, det finns många fler. Är ni besvikna för att ni inte kom med?

Så kanske ni kommer med i nästa upplaga :)


Jag vill tacka följande, kärleksfulla individer, att ni ändå, trots att jag har gjort mina misstag, inser att jag är faktiskt ändå värd någonting.


Maribel - snälla du, som direkt efter allt, säger : DU, du ska vara med mig imorgon, och jag skiter i vad alla andra säger! ( - ibland behöver man såna människor)


Jennifer- tack för att du, trots annans försök till att hindra dig, ställt upp.


Caroline- för att du ler, och skrattar åt mina desperata blöj-skämt i matsalen.


Olof - "PERNILLA! Kom hit, jag skjutsar dig!" - gulliga du. Du var nog den som jag visste skulle vara snäll


Anna - Peppen inför gympa passet! Du förstår nog, att detta som hänt, är något som inte blandar sig i vår vänskap.


Elin -  fint med någon som faktiskt pratar med en, öppet, inför alla andra.


Och tack till alla er, som har hållit er utanför, det som ni vet inte har med er att göra.

Det är få, men keep up the good work!

(det är väl bra med någon, som i alla fall inte faller för grupptrycket*? )


*   Grupptryck är när några få, eller flera personer gör som, uttrycker sig som någon/några andra, endast för att känna sig trygga, och inte bli utanför.


*    Godhet är när någon/några vet precis när, och i vilken situation, man behöver stöd. Någon som inte tänker på endast sig själv. De gör helt enkelt så som de tycker är det rätta, utan att falla för grupptrycket (som står förklarat ovan)


Jag måste ändå slutligen säga att, när människor kan "gotta" sig åt en persons sorg, olycka, ångest och förtvivlan, så tycker jag nästan synd om dem.

Vad är det som spelar in, när majoriteten är så villig att trycka ner en människa, som de säkert redan förstår, lider av det hon/han själv gjort?

Det räcker att jag själv mår dåligt, ni behöver inte alla andra se det som er livsuppgift, att upplysa mig om det jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0