missförstånd

I guess you never know what you got, until it's gone.
är det så?
jag tror jag funkar helt tvärtom. för jag inser nog inte hur mycket jag tycker om någon, förrän jag är med dem.

idag blev det gympa pass - skrivning med anus.
stan med aiiliin får vänta. och outfit till festen kommer absolut inte bli lika lyckad, som den skulle blitt. men vafan, vem har jag o impa på? - skulle isf vara rebecca larsson (haha)

en blick, betyder tusen ord. ett ögonblick varar för alltid.
vad trevligt. då kan jag ju bara gå runt o glo på folk, och leva hur länge som helst :)
haha, dåligt skämt åsido, så är det faktiskt sant.
man förstår varandra, så lätt. men man kan även misstolka allt, genom att ge sitt fulla förtroende till den blicken. och då finner man sig själv där, blottad, skämandes.
jag är rätt så bra på sånt ibland. misstolka, tro något annat.
men jag klarar mig ändå.
och väldigt bra för den delen.
för jag mår så himla bra. idag, är en sån dag, då dåliga tankar bara tvingas bort från mig, för att de helt enkelt inte intresserar mig. idag är en lycklig dag, med lite sol också.

hej hopp sjuktsugenpåfest snopp!

[shawty got low low low low low low low looow]

och japp, jag diggar till hip hop & RnB - iiiblaaand. det är ju ett härligt beat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0