every day dreaming

japp, det blev fishing today!

fångade nio små firrar, och blev lite brun också :)
sen blev det sushi picknick vid domkyrkan. mysigt.

haha, igår somnade jag framför tv:n, för första gången på länge.
sen sov jag i tolv timmar. herregud, jag har blivit som värsta bebisen.

Måste bara säga,
finns det något bättre än The Hills?
VÄRLDENS bästa tv-program på MTV
och jag skojar inte.

Idag är ändå inte en bra dag.
alla minnen börjar komma tillbaka, fler och mer detaljrika. lukten, smaken, skratten och värmen av kärlek.
ystad, malmöfestivalen, "sjöstorps gård", bälinge.
varje gång jag påminns om sommaren med solen, kvittrande fåglar, och sommarmusik, så gråter jag.
jag klarar inte mer.
vaknar upp varje morgon och hoppas att allt ska ha varit en mardröm. och att vi bara somnat tidigt, och nu ligger du där och kramar mig för att jag gråter.
det är en mardröm, men det går bara inte att vakna.

väck mig någon
snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0