att inse

nej, nu är jag trött på detta.
varför kan inte folk bara säga rakt ut, vad de känner och tycker? - jag menar, jag är uppenbart en expert på det. men nej, vissa har ej denna talang. visst, det är väl bra att hålla vissa saker lite hemliga, men viktiga saker, exempelvis detta, ska man låta mig få veta, typ .. NU. inte för att jag har frågat, men det är väl uppenbart.
för ljuga räcker inte till, jag har röntgensyn.
känslor känslor känslor.

äh, ikväll blir en "ensamsittahemmakväll" - för att mams och jag har halvbråkat, mattias är lite för you know, och maja o lukas sitter vid datorn, och planerna med människan jag skulle va med idag, gick åt pipan.

så, nu ska jag lära mig I'll stand by you - Corrie Underwood, och tjocka mig med nyttiga nötter.
denna veckan har jag gått ner två kilo - och jag har iiiingen aning om varför. ah, pendla i vikt, that's ma thääng!

sist, men inte minst (fast ändå ganska liten, som jag)

KOM HEMMMMM


    så kan vi göra schmexiga tofsar?


hej hopp fredagssnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0