att ångra sig

"När man gör något så hemskt, och oansvarigt mot någon, brukar det oftast finnas en anledning till det. Personen har sårat dig förut. Och din syn på trohet och verklighet har blivit vriden. Den personen du litat på så mycket, har gjort något som sårat dig så djupt. Då förlorar du din livssyn, och gör oftast samma sak tillbaka, utan att riktigt förstå varför"

Jag straffas iallafall nu. Och det vet ni allihopa.
Medans du gjorde slut med mig och blev tillsammans med henne. Sitter jag här nu, och ångrar det jag gjort, så mycket.

Folk får säga vad de vill nu, de får ljuga hur mycket som helst.
För nu orkar jag bara inte bry mig längre.
Jag har gjort något äckligt och dumt, så vad gör det om jag nu påstås ha gjort andra saker också?

Jag är trött på att vara osäker, jag är trött på att höra nya saker som folk vill säga, för att få mig att må ännu sämre.

Nu börjar jag om från början, med allt.

och ni som tänker hindra mig, kan ju försöka.

Takida - Curly Sue

fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0