Tyska prov och syltkakor

image12

Hej hopp gummi!

Idag har varit en slitsam dag. Det har regnat, jag har gått i skolan och jag är trött som en banan :(
MEN ! När man kommer hem, kommer en söt liten Maja skuttandes o säger åt mig att stänga ögonen. Jag anar redan då oråd, men går med på det. Jag känner hur hon tar mig in till köket och där luktar himmelskt ! Jag får öppna ögonen, och där, mitt framför mig står två tallrikar fulla med HALLONGROTTOR ! waaH  : ))
Så jag åt några såna, o nu ska jag plugga tyskaaa, mmyeah.

Idag saknar jag Henkeboy, och längtar till julen (as usual), ska nog göra lite glögg snart igen.
Ikväll ska jag äta fiskpinnar o ha de lite myspys med min familj, sen sätta mig framför datan o ha de ännu lite myspys, o leta efter myspysiga jullåtar jag ska börja träna in xD !

hej hopp mysig snopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0