SO-prov och glögg !

Tjollahopp meine freundens ! (eller hur man säger)

Nu är jag sunkigt övertrött men också mysigt överlycklig :D
Jag har tänkt på hur bra jag har det. Alla mina kompisar, min älskling, o ja, livet äger helt enkelt !
Mitt sunk är pga mitt religionsprov imörgön, som jag pluggat sammanlagt en timme idag till (: hoppsansa !
Okej, för o komplettera mitt lyckliga glögg, bad jag mamma göra glögg . Så nu dricker jag glögg med hasselnötter, YUMMIE in da tummie :) Men, pusshej julpastej , för nu ska jag dralla. Vi synes,
PS, ska köpa halvårskort på Gerda o gå på resturand på kulturnatten på lördag, längtar !

hej hopp glöggissnopp. SO is tha SKIT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0