Hmm ..

image15
      man kan väl försöka se lite glad ut iallafall?


hej på er allihopa!

Praoade hos ettorna igår, måste säga TACK till dig isabel, du gjorde min dag lite bättre :)
Idag kommer Anus hem från Barcus xD  wiiie ! Hon och jag jobbar på samma avdelning, och kan då ta an dessa påhoppande, dirty småungar tillsammans (: 
Hmm.. vad mer? Jo, vi har en ny dusch , spännandespännande .. och vi har en ny tesort ! Där tepåsarna är små trekanter , woow 8-) 
Idag ska jag tänka mkt, tänktänktänk, som nalle puh brukar säga :)
Ska sätta mig i höstsolen ( guud vad jag är poetisk ),
ta en stund och bara tänka över allt .

Hej hopp ettornassnopp ! (och nej, jag är inte pedofil..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0