Buttercuppinglan at Espresso house.

How do you do människor !                                                                                            

Japp, jag är officiellt espresso house "Buttercupspingla" påstår min handledare, och personalen anser att jag är en sjysst brud :D 
Kom till espresso house vid åtta. Var lite för tidig, så jag satt en plastpåse på en bänk ( den var blöt ) o satte mig ner en stund o vänta tills klockan var åtta. Sen gick jag in.
Har fått diska, plocka disk, diska, fylla buttercups o fika (:  (varav sistnämnda, nog var trevligast) 
Rebeccis praoar också på e.h. och vi hade mkt trevligt ihop ! Vi åt grillad macka och jag drack chai latte, yummie.
Denna veckan kommer bli schnice.
Btw, Imorgon fyller jag o henkepenkisen 7 månader <3

Hej hopp  espressosnopp!                                                                                                                                                                                                                                        
                                                                                                                        
                                                                                                                                      image14          

                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0