long time no see

usch ja, det var längesen jag skrev här.

Det känns som om jag skriver för lite om känslor här.

Kanske för att jag är rädd att någon ska få reda på hur jag egentligen känner? Japp, jag är rätt bra på att hålla känslor inne, iaf de viktiga. de som är störst. Ingen vet nog vad jag tänker nu, och det känns ändå bra. Jag kan nog verka rätt säker just nu, men jag vet faktiskt inte. Det är lite tufft att tänka på framtid, när allt bara påminner en om det förflutna. Så är det iaf för mig.
Jag kanske borde sluta tänka på framtiden? leva i nuet ,  som någon nära mig sa.
Men ah, jag kanske bara ska skita i allt o ta de chill?  - för jag vet iaf, att det inte borde ta två timmar för en normal människa att somna.
men, jag kan inte skita i allt. för just nu,  mår jag bra.  Jag sjunger när jag går hem, jag tänker på det dära när jag är ensam. Problemet är bara, att jag inte orkar. jag orkar inte med samma sak.  ne, nu får det räcka med känslor.

hejsvej janbanan .


image16
                                                        snälla, ta mig dit igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0