här kommen ich naziland :)

Hejhopptjollahopsansa!

Oj, det var nog ingen som trodde det skulle bli såhär. Iaf inte jag. Men nu är det så och det känns rätt & bra.

Skoldagen var perfekt. Alla stressade inför provet imorgon o hade massa läxor till fredag, men jag var helt lugn :)
Olof får äran som dagens roligaste prick. Ibland undrar man om du inte är smygkomiker?

Snart drar Prillurill till Berlin med mörmör.
Och OM jag blir bortrövad av nazister, kan ni väl iaf försöka komma o hjälpa mig?

jag har tänkt på en sak,
haha nej, det har jag inte !                                                                             

jag har sämst humor jag vet :(    ajja,  tchüss bitches !


           
 
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0