Karlshamn, 18 - 22 juli

Heej på allihopa !

Nu är jag hemma, har varit i Karlshamn, hos Lukas o Majas farföräldrar, från onsdag till söndag.
Så sjuukt mysigt det var där. Vi badade från en mysig liten brygga och solade på stora klippstenar. Fast, skönast är det ju att komma hem.  JUSTE .. Jag har blivit vegeterian : ) .  Morsan och jag var på Willys nu och köpte hem lite veggobiffar och sånt! Hihi, nu blir henke pissed off .  Men yeye, nu har jag blivit inspirerad av jättemånga, eftersom Mattias föräldrar ( Lukas o Majas farmor o farfar ) är vegeterianer. Vi åt quornfärs o quorngratäng, WIEHO så gott ( :
Men ja, nu längtar jag efter att få ta det lite lugnt o sova hela dagen imorgon. Ska köpa nagellack med Lukas dock..
Ah well, lite shopping kan jag väl stå ut med..

Hej hopp veggosnopp ! image2


Japp, jag köpte en liten frän keps på marknaden ( det var festival i Karlshamn )

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0